'

Älä yllytä yllytyshullua. Kaks asiaa on mulle mainittu monta kertaa ja ensimmäinen on et mun pitäis tehdä stand-uppia ja toinen on et mun pitäis kirjottaa kirja. No nyt on sitten sellainen vahinko tapahtunut, että toinen näistä kahdesta on nyt sitten saatu suoritetuksi.” Mä oon Rekkamies” sisältää elämänviisauksia a la Rekkis. Kaikkea naisista, urheilusta, viinanjuonnista ja muista enemmän tai vähemmän tärkeistä asioista. Mä oon Rekkamiehestä selviää mm. mitä tapahtuu, kun jäädään niin sanotusti rysän päältä kii, miten pilataan muutaman tunnin lämmittelyt ruottalaistytön kanssa viidessä sekunnissa, kuinka saadaan insinöörijärjellä muodostettua pariutumisyhtälö ja vaikka kuinka monta muuta asiaa, jotka hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.

 

Koska kyseessä on arkaluontoista matskua sisältävää juttua niin allekirjoittanut sankari varaa kaiket oikeudet jakaa kyseistä materiaalia eteenpäin ainoastaan niille henkilöille joille itse haluaa. Tästä ei keskustella vaan se on itsestään selvää ja haluan ehdottoman lupauksen siitä ennen tämän teoksen lähettämistä tai antamista kenellekään. Tämän lupauksen saatuani lupaan lähettää/antaa tämän teoksen jonkin ajan kuluessa omistuskirjoituksella varustettuna niille henkilöille joille haluan. Jotta tulisi selväksi kenelle tämä teos on annettu luettavaksi niin teoksen tilaaminen toimii ainoastaan tämän blogin välityksellä. Pyydän siis halukkaita kommentoimaan blogia nimimerkillään joka on mulle tunnistettavissa. Mikäli tämä teos halutaan paperimuodossa elektronisen sijaan niin otan siitä jonkinnäköisen pikkumaksun kuten tuopin tai parin oluttölkin/pullon summan kaikilta muilta paitsi Figolta ja Nikinholta.

 

Hyvää uutta vuotta kaikille

 

- Rekkamies